• سه شنبه 18 اردیبهشت 1403
  • الثُّلاثَاء 28 شوال 1445
  • 2024 May 07
سه شنبه 23 مهر 1398
کد مطلب : 85359
+
-

برگزاری دهمین نمایشگاه کتاب  در اراک

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی از برگزاری دهمین نمایشگاه کتاب استان در آبان سال جاری در شهر اراک خبر داد.

به گزارش مهر، حجت‌الاسلام «عباس دانشی» در جلسه هماهنگی برگزاری دهمین نمایشگاه کتاب استان مرکزی در اراک اظهار کرد: بزرگ‌ترین رویداد فرهنگی استان مرکزی نمایشگاه استانی کتاب است که آبان امسال برگزار می‌شود.
وی ادامه داد: این نمایشگاه متشکل از ۱۳۰ غرفه با حضور ناشران و فعالین فرهنگی برگزار می‌شود و رویدادهای فرهنگی نیز در حاشیه نمایشگاه پیش‌بینی شده است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی افزود: در ستاد برگزاری نمایشگاه مقرر شده است که دستگاه‌هایی مانند شهرداری اراک، صدا و سیما و شرکت مخابرات در اطلاع‌رسانی این رویداد فرهنگی مشارکت کنند.
حجت‌الاسلام دانشی گفت: امیدواریم با همکاری بخش صنعت بتوان یارانه‌های بیشتری برای نمایشگاه از محل همیاری مراکز صنعتی استان داشته باشیم.

وی افزود: دستگاه‌های فرهنگی مانند کانون پرورش فکری کودک و نوجوانان استان مرکزی، اداره کل کتابخانه‌های استان در نمایشگاه از غرفه برخوردار خواهند بود.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی بیان کرد: برای رفاه حال شهروندان و علاقه‌مندان حوزه کتاب و کتابخوانی محل برگزاری این نمایشگاه مصلای بیت‌المقدس اراک تعیین شده است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی بیان کرد: زمان برگزاری نمایشگاه ۸ تا ۱۳آبان امسال خواهد بود.
حجت‌الاسلام دانشی عنوان کرد: بن خرید کتاب با ۲۰ درصد تخفیف توسط بانک عامل روزانه در محل نمایشگاه به فروش می‌رسد و ناشران نیز بین ۱۰ تا ۲۰ درصد تخفیف ارائه می‌دهند و با این وجود می‌توان گفت کتاب‌های نمایشگاه ۳۰ تا ۴۰ درصد تخفیف برای بازدیدکنندگان همراه دارد.
 

این خبر را به اشتراک بگذارید